Як обрати CRM?

Як обрати CRM?

Customer Relationship Management (CRM) - це система, що використовується компаніями для управління взаємовідносинами зі споживачами, включаючи збір, зберігання та аналіз інформації про споживачів, постачальників, партнерів та інформації про взаємовідносини з ними.

Сучасна CRM-система направлена на вивчення ринку і потреб клієнтів. На базі зібраної інформації розробляються стратегії по досягненню поставлених цілей і покращення фінансового результату.

Переваги використання CRM-системи

Загальний доступ до даних клієнтів

Стандартизована система, в якій ви маєте можливість відкривати або обмежувати доступ для будь-якої кількості співробітників.

Облік замовлень, запитів покупців

Єдина база клієнтів з детальною інформацією про кожну людину, що взаємодіє з компанією.

Керування задачами

Система дає змогу створювати задачі (заявки) за кожним замовленням клієнта, призначати виконавця, спостерігачів та виставляти терміни виконання задач (дедлайни).

Контроль фінансів

Виставлення рахунків клієнту в пару кліків, з фіксацією всіх вхідних/вихідних платежів.

Інтеграція з каналами зв’язку

Налаштування автоматичної розсилки листів та публікації постів у соцмережах. Інтеграція з телефонією, запис всіх дзвінків клієнтів для швидкого вирішення проблемних ситуацій.

Аналітика

Збір аналітичних даних в реальному часі, відстеження ефективності підприємства. Вивід інформації у зручному для компанії вигляді (таблиці, графіки).

Як обрати CRM?

CRM-системи бувають 4-х типів:

Операційні

Такі системи вміють систематизувати заявки, виставляти рахунки, надсилати повідомлення, записувати дзвінки та нагадувати передзвонити клієнту. За допомогою такої CRM можна автоматизувати документообіг компанії, виставляти задачі та цілі для співробітників.

Аналітичні

CRM аналізує шлях клієнта воронкою продажів на усіх стадіях, визначає закономірність у процесі продажів, вказує на помилки для коригування.

Основне завдання таких систем - аналіз та збір даних. За допомогою них підприємство визначає, на якому етапі втрачає клієнта та бачить, що необхідно для його утримання.

Колабораційні

Такі СРМ розробляють індивідуально під клієнта або інтегруючи дві системи в одну. Основне завдання системи - обмін інформацією між бізнес-підрозділами організації. Колабораційна CRM допомагає узгодити роботу відділів компанії для досягнення мети.

Комбіновані

Комбіновані системи мають великий попит серед компаній, так як об’єднують в собі кілька видів CRM. Наприклад, система може надавати аналітику та операційні можливості. Серед таких систем, можна окремо виділити Бітрікс24.

Переваги CRM Бітрікс24

Організація даних

Фіксація кожної взаємодії з користувачем. Система збирає дані і зберігає їх у хмарі, щоб ви або ваші співробітники у будь-який момент мали доступ до інформації про клієнта.

Спілкування на вищому рівні

Однією з причин втрати клієнтів є відсутність якісної комунікації. З Bitrix24, співробітники завжди матимуть доступ до інформації по замовленню або щодо клієнта, з будь-якого пристрою, підключеного до мережі. Не меншим плюсом буде і можливість відеодзвінків у HD якості.

Автоматизація щоденних завдань

Для безперервної роботи компанії потрібно виконувати багато процесів: заповнення форм, складання звітів, ведення бухгалтерії та ін. СРМ Бітрікс24 автоматизує ці процеси, чим значно полегшує роботу співробітників та заощаджує час.

Аналітика та звітність

CRM-система оптимізує аналіз даних, зберігаючи інформацію в одному місці. Налаштовуйте автоматичні звіти під ваші потреби, швидко знаходьте необхідну інформацію про продажі, клієнтів та цілі компанії.

Впровадження CRM Бітрікс24

Компанія Axis-Y надає послугу з впровадження CRM Бітрікс24, гнучкої системи для контролю каналів комунікації з клієнтом та автоматизації продажів.