Customer Relationship Management (CRM) - це система, що використовується компаніями для управління взаємовідносинами зі споживачами, включаючи збір, зберігання та аналіз інформації про споживачів, постачальників, партнерів та інформації про взаємовідносини з ними.
Сучасна CRM-система направлена на вивчення ринку і потреб клієнтів. На базі зібраної інформації розробляються стратегії по досягненню поставлених цілей і покращення фінансового результату.
Стандартизована система, в якій ви маєте можливість відкривати або обмежувати доступ для будь-якої кількості співробітників.
Єдина база клієнтів з детальною інформацією про кожну людину, що взаємодіє з компанією.
Система дає змогу створювати задачі (заявки) за кожним замовленням клієнта, призначати виконавця, спостерігачів та виставляти терміни виконання задач (дедлайни).
Виставлення рахунків клієнту в пару кліків, з фіксацією всіх вхідних/вихідних платежів.
Налаштування автоматичної розсилки листів та публікації постів у соцмережах. Інтеграція з телефонією, запис всіх дзвінків клієнтів для швидкого вирішення проблемних ситуацій.
Збір аналітичних даних в реальному часі, відстеження ефективності підприємства. Вивід інформації у зручному для компанії вигляді (таблиці, графіки).
CRM-системи бувають 4-х типів:
Такі системи вміють систематизувати заявки, виставляти рахунки, надсилати повідомлення, записувати дзвінки та нагадувати передзвонити клієнту. За допомогою такої CRM можна автоматизувати документообіг компанії, виставляти задачі та цілі для співробітників.
CRM аналізує шлях клієнта воронкою продажів на усіх стадіях, визначає закономірність у процесі продажів, вказує на помилки для коригування.
Основне завдання таких систем - аналіз та збір даних. За допомогою них підприємство визначає, на якому етапі втрачає клієнта та бачить, що необхідно для його утримання.
Такі СРМ розробляють індивідуально під клієнта або інтегруючи дві системи в одну. Основне завдання системи - обмін інформацією між бізнес-підрозділами організації. Колабораційна CRM допомагає узгодити роботу відділів компанії для досягнення мети.
Комбіновані системи мають великий попит серед компаній, так як об’єднують в собі кілька видів CRM. Наприклад, система може надавати аналітику та операційні можливості. Серед таких систем, можна окремо виділити Бітрікс24.
Фіксація кожної взаємодії з користувачем. Система збирає дані і зберігає їх у хмарі, щоб ви або ваші співробітники у будь-який момент мали доступ до інформації про клієнта.
Однією з причин втрати клієнтів є відсутність якісної комунікації. З Bitrix24, співробітники завжди матимуть доступ до інформації по замовленню або щодо клієнта, з будь-якого пристрою, підключеного до мережі. Не меншим плюсом буде і можливість відеодзвінків у HD якості.
Для безперервної роботи компанії потрібно виконувати багато процесів: заповнення форм, складання звітів, ведення бухгалтерії та ін. СРМ Бітрікс24 автоматизує ці процеси, чим значно полегшує роботу співробітників та заощаджує час.
CRM-система оптимізує аналіз даних, зберігаючи інформацію в одному місці. Налаштовуйте автоматичні звіти під ваші потреби, швидко знаходьте необхідну інформацію про продажі, клієнтів та цілі компанії.
Компанія Axis-Y надає послугу з впровадження CRM Бітрікс24, гнучкої системи для контролю каналів комунікації з клієнтом та автоматизації продажів.